The 2-Minute Rule for webmehr.com

Wiki Article

این روزها که کشور نیازمند تدبیر و درایت است و شرایط حاکم بر آن منش و روش عاقلانه را ایجاب می کند اما "خاله خرسه" های فراوانی یافت می شوند که خام اندیشانه سنگی در دست می گیرند تا مگسی بپرانند اما غافل از اینند که این مگس روی سری نشسته است و آن سنگ همراه با مگس سری را می ترکاند.

" تبركا اینجا آمدم ... طعم روزهای زیبای دفاع مقدس همه ما را دلتنگ می‌كند... حال آن روزها من را دچار افسردگی می كند.. هم اكنون بر ما چه می گذرد...دورانی كه پر از شور و شعف بود. دورانی كه كسی زور نمی زد صف اول باشد ، نامش در تیتر اول باشد ، همه تلاش می‌كردند مخفیانه كار بكنند، كسی نبیند كه چه كسی كفش شان را واكس میزند ، مردمی كه نداشته شان را تقسیم می‌كردند.

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

آيت الله رفسنجاني اظهار داشت: سياست فعلي ما اين است که سوخت نيروگاهمان را خودمان تهيه کنيم نيروگاه توليد برق را توسعه دهيم و از تکنولوژي هسته اي در کشاورزي و در صنايع ديگر استفاده کنيم.

برای اینكه مجیدی را میبرد در لیست سیاه ... من هیچی ندارم . هرچی دارم از مردم و انقلاب است ...

وی در پایان ضمن تکذیب ادعا های مطرح شده توسط رسانه های دولتی گفت: «من قبل از این که این داستان ها مطرح شود بازنشسته شده ام و برکنار هم نشده ام و همچنان با آقای قالیباف همکاری می کنم و به ایشان ارادت دارم.»

یادگار امام سپس با حضور در منزل جواد امام از وی دیدن کرد.

حالا فارغ از اینکه این صحت و سقم این اعترافا ت مشمول چه حکمی می شود، آيا این اعترافات بخشی از یک پروژه سیاسی است که باید به سرانجام خاصی برسد؟

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

باشد که آیندگان نگویند مهدی کروبی با فشار و تهدید و بزن و ببند کوتاه آمد و پا پس کشید و درخانه خزید و صدای حق خواهی اش کوتاه شد. که اگر شما ندانید، دیگران میدانند که در سابقه مهدی کروبی، نه تنها فشار و تهدید و محدودیت و محصوریت کارساز نبوده و او را در پیمودن راهی که تشخیص داده سست و لرزان نکرده ، که محکم تر نیز کرده است.

عصرايران - صادق زیباکلام معتقد است که فضای سیاسی پرتنش ایران امروز اکبر هاشمی رفسنجانی را از طریق اعتدالی خویش خارج نخواهد ساخت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسکريپت ها می باشد.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

استفاده از این لینک ها باعث میشود که موتورهای جستجو و کاربران به وسیله استفاده از آن ها بتوانند به راحتی تمام صفحات سایت شما را بررسی کنند. این مورد بسیار روی سئو سایت تاثیر خوبی دارد.

Report this wiki page